Εκπαιδευτικό Σύστημα

Πρόσφατα Κείμενα

Έχουμε “σκιώδη” εκπαίδευση τα Φροντιστήρια

Κυριακή, 20 Νοεμβρίου 2016

resized

Ο διδακτικός ρόλος (του σχολείου) έχει αντιπρόσωπο τη “σκιώδη” εκπαίδευση της χώρας, τα Φροντιστήρια. Αυτό ανέφερε εγγράφως, στα κλιμάκια των θεσμών ο υπουργός Παιδείας Κώστας Γαβρόγλου, ενώ σημειών…

Διαβάστε το άρθρο

Μπρος σχολική αυτονομία και πίσω ρέμα

Κυριακή, 20 Νοεμβρίου 2016

resized

Το κείμενο που ακολουθεί είναι απόσπασμα από ερευνητική εργασία που αφορά τη μελέτη λειτουργίας δύο σχολείων της Σουηδίας.Στην παρούσα δημοσίευση παρουσιάζονται συνοπτικά τα αποτελέσματα μόνο από το …

Διαβάστε το άρθρο

Noam Chomsky Spells Out the Purpose of Education

Παρασκευή, 29 Απριλίου 2016

resized

E + ducere: “To lead or draw out.” The etymological Latin roots of “education.” According to a former Jesuit professor of mine, the fundamental sense of the word is to draw others out of “darkness,” i…

Διαβάστε το άρθρο

Σχολείο και Μάθηση (Α' Μέρος)

Σάββατο, 16 Απριλίου 2016

resized

Αν θεωρήσουμε πως βασικός στόχος του σχολείου είναι η μάθηση τότε γίνεται φανερό πως θα πρέπει να αναλύσουμε αρχικά την έννοια της για να προσεγγίσουμε το τι θα πρέπει να γίνει στην εκπαίδευση. Το τι …

Διαβάστε το άρθρο

Πρόσφατα Δηλώσεις - Αποφθέγματα

Νοέμβριος 2016

Πρώτη προτεραιότητα στην Παιδεία η ελευθερία

16.11.2016
resized

Μητσοτάκης Κυριάκος

Πρώτη προτεραιότητα στην Παιδεία η ελευθερία. Δεν νοείται ελευθερία δίχως αξιολόγηση.Δεν επιθυμώ ένα υπουργείο Παιδείας σε ρόλο «πατερούλη».

Φεβρουάριος 2016

Η εκπαίδευση θα μοιάζει ότι είναι ένα πιθάρι χωρίς πάτο

11.02.2016
resized

Φίλης Νίκος

Όσους διορισμούς κι αν κάνουμε-που είναι αναγκαίο-η εκπαίδευση θα μοιάζει ότι είναι ένα πιθάρι χωρίς πάτο αν δεν αντιμετωπίσουμε παθογένειες στη λειτουργία των σχολείων που αφορούν όχι τα πραγματικά κενά αλλά τα τεχνητά κενά. από τα στοιχεία που έχουμε συγκεντρώσει προκύπτει ότι υπάρχουν: α) 13.500 ώρες σε γραμματειακή υποστήριξη στο χώρο της εκπαίδευσης.…

Ιανουάριος 2016

Το νέο ευέλικτο - αποτελεσματικό δημόσιο σχολείο

13.01.2016
resized

Τριανταφυλλίδης Αλέξανδρος

Κεντρικός στόχος είναι οι μαθητές να καλύπτουν όλες τις μαθησιακές τους ανάγκες, και όχι μόνο, μέσα στο σχολείο στη διάρκεια του πρωινού τους ωραρίου και να αποδεσμευτούν πλήρως από κάθε επιπλέον δράση που σχετίζεται με το σχολικό έργο και κοστίζει στους ίδιους και στην οικογένειά τους τόσο σε χρόνο όσο και σε χρήμα. Με άξονα λοιπόν την ενίσχυση του κύρους του φιλόδοξου εκπαιδευτικού, εντός και εκτός σχολικής μονάδας, οι εκπαιδευτικοί αυτοί που ξεχώρισαν και αποφοίτησαν επιτυχώς από τις 13 Π.Σ. και επομένως διορίζονται στα σχολεία, ως αριστε…

Πρόσφατα Εικόνες